23 noiembrie 2008

Lucruri care ne se spun in pat

Nu trebuie sa zici in pat:

Dar oricine arata comic dezbracat(a)!
M-ai trezit pentru asta?
Ti-am zis de camera video?
Miroase ceva a ars?
(intr-un dulap) si se zice ca nu mai este romantism...
Incearca sa respiri pe nas!
O arsura in covor n-a ranit pe nimeni!
Ai vazut medalionul meu? Scrie ca daca lesin pe strada sa ma duca la spital...
Draga, ai inchis usa din spate?
Dar frisca ma face sa ma duc la baie...
Persoana 1: Asta-i prima ta data? Persoana 2: Daa... Pe ziua de azi!
(in hotelul ieftin) Grabeste-te! Camera asta se inchirieaza cu ora!
Poti sa-mi dai telecomanda?
Accepti carti de credit Visa?
Daca stau sa ma gandesc, hai sa stingem lumina...
Si cand te gandesti- Vroiam sa-ti agat colega...
Cam s-a dus gura-la-gura...
(cu vopsea de corp) Incearca sa nu lasi pete, okai?
Vrei sa zici ca nu esti intalnirea mea pe NV?
(tzinand o banana) E un mic truc pe care l-am invatzat la ZOO...
Ai cablu?
Incearca sa nu-mi strici make-up-ul!
(pregatindu-te pentru miere) Doar ce-am scos petele din ea...
Ai o aspirina?
Dar doar ce m-am spalat pe dinti...
Smile, you're on Candid Camera!
Credeam ca TU ai cheile de la catushe!
Vreau un copil!
Si asha se duc fanteziile mele...
(intr-un menage-a-troix) De ce fac eu toata munca?
Cat timp ai de gand sa fii "aproape acolo"?
Shtiai ca tavanul are nevoie de o mana de var?
Cred ca l-ai pus invers...
Cand trebuia sa ma simt bine??
Pune tava inapoi in bucatarie, unde-i e rostul!
Esti destul de buna ca sa faci asta ca slujba!
Pe tablia patului... e sange?
Mi-am amintit sa-mi iau pastila???
Eshti sigur(a) ca nu te shtiu de undeva?
Mi-as fi dorit sa ai Babylon-Blue...
Lipitoarea asta ar fi bine sa fie de la patul de apa!
Ti-am zis ca n-o sa mearga fara baterie.
...dar pisica mea doarme intotdeauna pe perna aia...
Ti-am zis ca matusha mea Maria a murit in acest pat?
Daca te lasi de fumat o sa ai o rezistenta mai buna!
Nu, sincer... partea asta o fac mai bine singura....
Este bine sa fiu in pat cu o femeie ce nu trebuie umflata!
Ar fi mai placut cu ceva oameni pe-aici!
Esti aproape la fel ca ex...
Te rog sa intelegi ca fac asta pentru o marire de salariu...
Saruturile lungi imi infunda nasul...
Pari mai tanar(a) decat esti la pipait...
Poate ca nu te-ai mai antrenat...
Transpiri mai mult decat un cal in galop!
Cand e randul prietenului meu? Ingeata afara...
Acum stiu de ce te-a parasit...
Sotul tau are o pusca?
M-am culcat cu mai multe femei decat Wilt Chamberlain!
Care tampon?
Te-ai gandit vre-o data la liposuctie?
i cand te gandesti ca nici macar n-a trebuit sa-ti fac cinste!
Ce planuri ai pentru micul dejun?
Am sa-tzi fac o confesiune...
Eram asha de excitat in seara asta incat as fi dus si o ratza acasa!
Si asta e un pacat?
Ai fost batut(a) cand erai copil?
Aia e o sculptura agatata?
Tot o sa votezi pentru mine, nu?
Ti-am pomenit de operatia mea de schimbare de sex?
detest femeile care cred ca sexul inseamna ceva!
Ai ajuns draga?
Itzi zic cu cine am fantezii daca-mi zici si tu...
Un chirurg plastic poate indeparta asta imediat!
Asta se pune ca o intalnire?
Hic! Am nevoie de inca o bere pentru asta.
Cred ca muscatul este romantic, tu?
Intrebare: Sti sa gatesti? Raspuns: (Ce crezi ca fac?)
Cand vrei sa-mi vazi parintii?
Fosta mea o facea MULT mai mult!
Ai vazut 'Atractie Fatala'?
Imi pare rau pentru etichetele cu nume, nu am memorie buna...
Nu-mi aminti.. eu imi fac unghiile in pat.
(intr-o cabina telefonica) Te deranjeaza daca dau cateva telefoane?
Sper ca n-am uitat sa inchid butelia... ai o bricheta?
Nu te nelinisti, cainele meu e prietenos pentru un PittBull.
Imi pare rau dar nu ma ocup de picioare!
Poti cel putin sa te prefaci ca-ti place!
Cu jeleu sau nu, am zis NU!
Mai usor, mama mea doarme iepureste...
Aaa, pentru asta te chemau MR. Flash!

Niciun comentariu: