4 noiembrie 2008

Legea e pentru fraieri, iar peremiştii nu sunt fraieri. Fraieri sunt cei care-i votează (III)

Nemaipomenit, intergalactic, extrasenzorial: am vorbit la telefon cu doamna senator PRM Irina Loghin. Voiam să o întrebăm câte ceva despre declaraţia dumneaei de avere. Păi, da, pentru că atunci când i-am văzut-o, declaraţia adică, am început să deplângem halul în care au ajuns mari artişti ai neamului. Săraca! Nu are nici un leu venit, din ce-o fi trăind ? Nu are salariu, nu are venituri din prestarea de activităţi de playback pe la nunţi şi botezuri. Nici măcar declaraţie de venituri actualizată nu are. Aşa că am zis să sunăm şi să-i propunem un teledon la Tatulici, sau măcar să ne lase să o impresariem. La prima încercare, ne-a sărit discu’: ne-a închis telefonul în nas. În cele din urmă a răspuns. Şi ne-a declarat madam Irina un tril de nu ne-a venit să credem: “Sunt trecute (veniturile – n.r.) la Senat”. “În declaraţia de avere ?” “Da, sunt toate trecute”, a continuat senatoarea. Poftim, cultură! Ce nesimţiţi suntem, că nu vedem venituri acolo unde nu sunt. Mai întrebăm o dată, ca să fim siguri că am înţeles bine. “Doamnă, sunteţi sigură ?” Enervată, doamna folclorului românesc s-a oţărât la noi oleacă: “Eu ştiu ce am declarat”. Îi mai spunem o dată că în declaraţia de avere nu se regăseşte ceea ce spune dumneaei că ar fi declarat, ceea ce o aduce în postura de a fi încălcat nişte legi. “Eu cunosc legile statului!”, a zis doamna Loghin scoasă din sărite. Îhî, sigur. După cum aţi auzit, aţi văzut sau aţi avut norocul să beţi şi să mâncaţi, doamna Irina mai cântă şi pe la cununii, botezuri şi alde de-astea. Şi nu o face moca. Başca, a mai scos şi un album cu cu ala micu’, cu Fuego. Deci, doamnă, ce venituri aveţi din prestarea de activităţi artistice ? “Acesta sunt întrebări provocatoare! V-am răpuns la întrebări, gata, lăsaţi-mă.” A fost finalul convorbirii cu încă senatorul Irina Loghin. Şi Irina Loghin se află pe lista celor împotriva cărora Academia Caţavencu a făcut sesizare penală pentru încălcarea Legii declaraţiei de avere.


Preluare din “Academai Caţavencu”, nr. 34 (819), 29 august – 4 septembrie 2007

Niciun comentariu: