16 septembrie 2008

A fost odata ...


UMBRA LUI ILIESCU LA MONTREAL

>La Montreal m-am asteptat

>Sa strige lumea ura!

>M-au injurat si huiduit

>Nici n-am putut deschide gura.

>Erau cretini...si retardati,

>Putea a brinza...si-a Carpati.

>Theodorescu a vorbit

>Dar si pe el l-au huiduit.

>Venisem pasnic, de pe drum,

>Ceva de Eminescu sa le spun.

>Si ca sa pun si eu acolo-aceasta placa

>Intregii diaspora sa ii placa:

>"Cobori in jos luceafar blind,

>Ai grij' sa nu cazi loaza!

>Descult si cu asa botit vestmint

>Pari dintr-un film de groaza!

>Iar capul ti-e cit un harbuz

>Sculptat cam necioplit de nea Gorduz!"

>Dar nici ca am mai apucat!

>C-o brinza puturoas-au aruncat

>Si-n cea mai mare graba am plecat.

>Dar asta nu ma face trist,

>Ca mi-au strigat ca-s comunist.

>Niste cretini si retardati mai frate!

>Pai nu de asta m-au ales?

>Marea Majoritate?

>Intors deja acas' acum,

>Abia astept sa le mai trag un tun.

>Iar noi, capitalisti de soi

>Sa impartim in continuare

>Avutul tarii...Intre noi.

Niciun comentariu: