31 martie 2009

Trăim în ţara lui Sorin Roşca Stănescu şi asta se vede (la Realitatea TV)


Prietenul lui Tăriceanu, S.R. Stănescu, în lipsă de alte preocupări, apare tot mai des la TV pentru a ne explica nouă ce “ilegalităţi” mai pune la cale preşedintele României şi să plângă, cu lacrimi de crocodil, situaţia “jalnică” a României. Ceea ce uită acest ziarist fără o minimă deontologie profesională este şantajul ordinar pe care îl aplica ziarul “Ziua” (al cărui patron este) marilor firme din România anilor ’90 şi după (poate şi azi). Adică acest Stănescu cerea reclamă (adică bani) în ziarul său de la Firma X. Dacă aceasta refuza, a doua zi apărea un articol, pe prima pagină, în care produsele firmei X erau desfiinţate. Până când cei de la Firma X plăteau publicitate în ziarul “Ziua”. Au fost şi procese pe această temă, dar, cu justiţia de cacao din România, S.R. Stănescu n-a păţit nimic. Ăştia sunt acuzatorii lui Băsescu. Cei care nu văd bârna din ochii lor, din cauza paiului din ochii altora. Să mai spunem că este un turnător ordinar la Securitate, înainte de ’89. "M-am autopropus pentru a colabora cu Securitatea prin 1973. La sfarsitul facultatii m-am imprietenit cu un tanar care era unul din liderii organizatiei palestiniene din Romania. De la acesta am aflat ca urma sa puna la cale intr-o alta tara un atentat terorist. Mi s-a parut ceva grav si m-am dus la redactorul sef al revistei Viata Studenteasca.
El m-a pus in contact cu un ofiter care raspundea de presa de la Casa Scanteii. M-am intalnit cu acela si i-am relatat despre ce era vorba. M-a rugat daca nu vreau sa-i povestesc acelasi lucru unui coleg de la brigada antiterorista. M-am intalnit cu ofiterul de la brigada antiterorista si asa mi s-a propus sa colaborez si pe viitor.
Am acceptat si am semnat un angajament avand doua nume conspirative. Am avut succesiv numele de cod H15 si Deleanu. Am primit si bani, dar ca decont pentru deplasarile facute", si-a descris Sorin Rosca Stanescu inceputurile colaborarii sale cu Securitatea (HotNews.ro-19 iulie 2006). Aceştia sunt "profesorii" de morală ai României. Doar fraierii şi ignoranţii îi pot crede.

Niciun comentariu: