20 martie 2009

Să râvnim la bunurile aproapelui (BOR – 2009)


Cica vine un popa la Politie:
- Domnule politist, mi s-a furat bicicleta ! Va rog
frumos sa mi-o gasiti
pentru ca eu sunt un om mort fara ea... am slujbe de
tinut in satele vecine si
nu am cu ce sa ajung acolo !
Cauta politistii ce cauta vreo 2 zile, da' nu gasesc
nimic. Se duc la popa si
ii zic:
- Parinte, nu am putut sa-ti gasim bicicleta, da' uite
ce sa faci... maine
cand tii slujba la noi in sat, atunci cand zici care e
treaba cu cele 10
Porunci, te opresti putin dupa ce o zici p-aia cu "Sa
nu furi !" si vezi cine
se inroseste la fata. Dupa aia vii si ne spui noua si
rezolvam.
Vine popa dupa slujba fericit la politisti si le
spune:
- Gata, baieti, s-a rezolvat!
Politistii:
- Ei, cine s-a inrosit ?
Popa:
- Stati putin ca nici n-am ajuns la a 7-a porunca ("Sa
nu furi !") pentru ca
la a 6-a ("Sa nu preacurvesti !") mi-am adus aminte
unde mi-am uitat bicicleta !

Niciun comentariu: