12 octombrie 2008

Daca mai putem zambi, nu conteaza culoarea pielii


Un negru ajunge in Ceruri, cu frica-n sin ca nu o sa fie primit in Rai din cauza problemelor rasiste....
> - Numele? intreaba Sin Petru.
> - Leonardo Di Caprio - raspunde negrul.
> Sfintul Petru il priveste neincrezator si-l mai intreaba o data numele.... -
> - Leonardo Di Caprio - insista negrul, constient de faptul ca nu mai putea s-o dea la intors...
> Sfintul Petru scoate celularul si-l suna pe Dumnezeu:
> - Sa traiesti, Sefu ! Scoate-ma te rog dintr-o dilema: Titanicul s-a scufundat sau a ars?...

Vasilica intra in camera unde tocmai nascuse nevasta'sa: Copilul din patut era negru ca tuciu'...
Nevasta'sa:
-"Dragul meu, stiu ca te miri ca copilul nostru e negru. Dar exista o explicatie. Stii, cand eram
fetita, tatal meu lucra in Coasta de Fildes. Mama a angajat o doica negresa.
Asa se face ca genele negre din laptele ei au trecut direct in sangele meu. Eu am sange de negresa si de aceea copilul nostru a iesit negru.. Vasilica a ramas mirat.O suna pe maica'sa s-o anunte ca a devenit tatic.
-O, dragul meu sunt asa de fericita! Cu cine seamana ?
- Seamana cu ea, e negru!
- ?!
- Da, da, exista o explicatie... Cand nora ta era mica, taica'su lucra in Coasta de Fildes.
Maica'sa a ales s-o alapteze pe fi-sa o negresa…Uite asa, genele din laptele negresei au trecut in sangele ei si uite asa copilul nostru este negru… Intelegi, mamico?
- Sigur ca da, puiule. Acum am inteles. Este exact cazul tau cand ai fost mic: te-am
alaptat cu lapte de vaca, genele vacii au trecut in sangele tau, iar tu ai ajuns un bou...

Niciun comentariu: