12 iulie 2010

Mircea Dinescu turnător la Securitate?


Răspunsul este afirmativ pentru cei care comentează un articol online din “Curentul”. Respectivul articol se numeşte Vântu turna la Securitate sub numele de Informator Nuş. Iată un prim comentariu:

“De ce cade TURNATORUL SECURIST SI INFRACTOR DINESCU MIRCEA sub incidenta legii penale [ca si PATRONUL SAU VANTU!]. Cititi si va convingeti si dvs (v. Cazurile Marino, acuzatiile la adresa prietenilor lui Nichita Stanescu samd). Cazurile de scurgeri asumate pe fata din ultimii ani i-ar putea oferi, intr-o stat cu adevarat de drept, intre 6 luni si 6 ani de stat la racoare. Asta fara a mai mentiona faptul ca in perioada comunista a suferit o condamnare penala cu suspendare pentu agresarea unui coleg de la Luceafarul (colegi pe care in 1983 ii turna direct lui Ceausescu, pe 13 martie, ca incalca intolerabil politica de partid. Printre altele ii marturisea Tov. Secretar General ca il intalneste mai des decat tatal sau anumite rude!) “

Un alt comentariu:

“ADEVARUL DESPRE INFRACTORI
M Dinescu către N Ceauşescu: „(…)Problema nu este aşa. Nu este vorba de persoane, ci de tendinţa unor reviste. Revistele «Săptămîna» şi «Luceafărul» practic merg pe denigrarea unor persoane.

(…)Se petrec lucruri curioase. Între altele, a apărut şi circulă o revistă antisemită patronată de revista «Săptămîna».

Tov. Nicolae Ceauşescu: Ce revistă? Poţi să mi-o arăţi şi mie?

Tov. Mircea Dinescu: Îmi pare rău că nu o am acum, pentru că nu am venit pregătit, dar o să v-o prezint.

Tov. Nicolae Ceauşescu: Bine, să mi-o aduci să o văd şi eu.

Tov. Mircea Dinescu: De asemenea, în Italia a apărut, tot sub patronajul revistei «Săptămîna», o carte cu texte publicate în «Săptămîna» şi «Luceafărul» şi în care sînt denigraţi scriitori români. Iată, deci, că revista «Săptămîna» patronează apariţia unor cărţi în străinătate, cărţi în care sînt denigraţi scriitori români între care şi unii membri ai Comitetului Central - l-am numit pe Titus Popovici -, precum şi unele aspecte din critica română, în conformitate tocmai cu ceea ce se întîmplă la revista «Săptămîna». Deci au şi ei o «Europă Liberă» a lor, scrisă. Eu, ca tînăr scriitor şi membru de partid, sînt foarte mirat că apar asemenea provocări chiar la adresa politicii dumneavoastră. S-a creat aici un climat de libertate pe care noi l-am cerut şi îl apărăm.

Tatăl meu a început să-mi vorbească cu „dumneavoastră”

Iată, numai într-un an, am participat la trei întîlniri cu secretarul general al partidului. Vă spun sincer, uneori mi-e şi frică. Tatăl meu a început să-mi vorbească cu «dumneavoastră»: mă văd cu secretarul general al partidului mai des decît se vede el cu o rudă a lui de la Cluj.

În legătură cu propunerile care s-au făcut, vreau să vă spun că avem impresia că ele s-au făcut în gol - şi pentru «Luceafărul", şi pentru «Cartea Românească» - întrucît nu s-a luat nici o hotărîre. Sau poate că s-a luat, dar ar fi bine să ni se explice şi aici ce s-a întîmplat. Poate că tovarăşului Macovescu îi este frică să spună.

Tov. George Macovescu: Nu.

Tov. Mircea Dinescu:
Ba, ţi-e frică.

Tov. George Macovescu: Acest lucru nu puteam să-l explic în şedinţa Consiliului şi atunci am preferat să nu o ţin.

Tov. Mircea Dinescu:
Vedeţi? Sînt lucruri pe care tovarăşul Macovescu nu vrea să le spună aici.

Tov. George Macovescu: Nu aveam nici un răspuns.

Tov. Mircea Dinescu:
Pentru ce?

Tov. George Macovescu: Pentru propunerile făcute: de schimbare la revista «Luceafărul», de numire a unui director la "Cartea Românească", de cooptarea în Birou a unui membru, în locul lui Marin Preda, şi de vicepreşedinte al Uniunii Scriitorilor. La toate acestea nu ni s-a dat nici un răspuns.

Tov. Mircea Dinescu: Problema este următoarea: revista «Luceafărul» să redevină o revistă a Uniunii Scriitorilor, conform acestor propuneri, iar «Săptămîna» să redevină organul de drept al Comitetului Municipal de partid Bucureşti, ceea ce nu este astăzi.

Revista «Săptămîna», care ar trebui să reflecteze activitatea culturală a tuturor scriitorilor din Bucureşti, a devenit o revistă de grup evidentă, şi aceasta de mulţi ani de zile. Cum este posibil ca toată suflarea scriitoricească română să fie iritată de această revistă? Cum este posibil ca un personaj ca Eugen Barbu să ne aducă din nou în faţa dumneavoastră? Realmente, mi se pare absolut absurd cum organele Comitetului municipal nu pot să rezolve această problemă - tovarăşul Pană, mai ales, care ar trebui să se ocupe de ea. Vă rog să mă iertaţi că m-am încins puţin!”

--------------

Marino a mai spus despre Dinescu: “Amuzant, uneori, pentru o clipă, el este odios în esenţă. Fiindcă poluează şi trivializează totul.Terfeleşte toate valorile, bagatelizează toate intenţiile bune”.

Un alt comentariu:

“JOS SECURISTII!
Cum ii sade TOV MIRCEA DINESCU, INALT FUNCTIONAR AL STATULUI ROMAN, PLATIT DIN BANI PUBLICI, ORICUM PENAL PRIN ACTIVITATILE SALE IN CNSAS, PRIN SCURGERILE VOITE DE INFORMATII SAMD, SA FIE ANGAJAT LA UN FOST INFRACTOR DE DREPT COMUN SI SECURIST CA VANTU?

HAAA? SA AUZIM! ISI DA DEMISIA? SAU ASTEAPTA SA FIE DEMIS! ASA NU SE MAI POATE! ORI ESTE FUNCTIONAR AL STATULUI ORI SLUGA A SECURITATII!

PS DINESCU ESTE REVOCABIL FIE MACAR PT CA A SUFERIT O CONDAMNARE DE DREPT COMUN SI PT CA NU STIM CE CONTINE DOSARUL SAU! HEY, APEL CATRE SRI, FRATILOR DEMASCATI_L PE DINESCU!

APEL CATRE UE: NU MAI TOLERATI SECURISTI SI INFRACTORI IN FUNCTIILE STATUTULUI ROMAN, ASADAR, IMPLICIT SI IN CEL AL UNIUNII EUROPENE!”

Şi un ultim comentariu citat:

“DINESKU, VANTU SI PUBLIKA
VANTU securist. mai exact turnator nenorocit. dom'le la asta e de inteles ca a ajuns toapa doamna si ca tziganu ajuns rege s-a impaunat cu jeguri care sa-i linga flegmele de pe bombeu... da' telectualii lu' peshte de la universitariul disidentiu ANTONESEI si pana la DINESKU securistiu absolventu' de ACADEMIE DE PARTID, membru PCR-eiu, agramatu' si semianalfabetu', infractoriu si asta de drept comun si securistiu' cu state si prin KGB-u' lu' tatuca Ruska, cu totii au prestat la menajeria VANTU! Oar' de ce? IAC'ASA DE AMORIU' ARTEI! Cum se explica asta, CA DINESKU, un functionar al STATULUI ROMAN, platit din bani PUBLIKI, cu functie de SECRETAR de STAT, face pe maimutul saptamanal, incalca pe fata legea, drepturile omului, drepturile domnului si tot ce poate, minte, batjocoreste, toarna informatii din dosarele oamenilor, fapt penal, pe bani grei si nimeni nu se SESIZEAZA! Este SEKURISTU' DINESKU STAT IN STAT? ESTE MAI PRESUS DE LEGE? DE CE TACE PARLAMENTUL SI JUSTITIA? DE CE ACEST INFRACTORIU' ESTE LASAT SA INCALCE LEGEA? CE GRAD ARE? CINE I_A VAZUT DOSARUL? CE GRAD A PRIMIT LA ABSOLVIREA ACADEMIEI DE PARTID STEFAN GHEORGHIU, DESFIINTATA DUPA REVOLUTIE? APROPOS cum OCUPA FUNCTIA TINAND CONT CA PRIN ANULAREA TITLULUI PRIMIT LA ACADEMIA DE PARTID ST GHEORGHIU A REAJUNS DOAR ABSOLVENT, REPETENT, DE LICEU????”

Încet, încet lumina alungă întunericul mediatic în care am orbecăit 20 de ani.

3 comentarii:

Anonim spunea...

incet incet imi dau seama ca toti "emanatii" rivulutiei au fost si sunt niste ticalosi...

Dumitru Caruntu spunea...

Sau altfel spus, erori au fost erori sunt inca.

Raul spunea...

Adevarul e ca au facut mult rau tuturor comunistii astia Nehoiu online Directorio web SEO